Handelsbetingelser

_____________

Handelsbetingelser

Reservationer og bekræftelser
1.1. Alle reservationer er underlagt tilgængelighed og bekræftelse fra hotellet.
1.2. Kunden skal angive korrekte oplysninger ved reservationen, herunder navn, mobilnummer, kontaktoplysninger og betalingsoplysninger.
1.3. Hotellet forbeholder sig retten til at annullere eller ændre en reservation i tilfælde af uforudsete omstændigheder.

Priser og betaling
2.1. Alle priser er angivet i DKK og inkluderer gældende skatter og afgifter, medmindre andet er angivet.
2.2. Betaling af opholdet sker i forbindelse med bestilling.
2.3. Hotellet accepterer forskellige betalingsmetoder som angivet ved reservationen.
2.4. Det er kun muligt at bestille ophold online.

Annullering og ændring af reservationer
3.1. Annulleringer eller ændringer af reservationer skal meddeles skriftligt via mail kontakt@hotelfg.dk eller via kontaktformular.
3.2. Annullering skal ske senest kl. 12.00 dagen før ankomst.
3.3. Der kan være annulleringsgebyrer eller ændringsgebyrer afhængigt af tidspunktet for annulleringen eller ændringen.
3.4. Hotellet forbeholder sig retten til at opkræve fuld pris for reservationer, der ikke annulleres inden for den angivne frist eller i tilfælde af no-show.
3.5. Ved tidsmæssig korrekt annullering anmodes Nets om refundering af indbetaling til gæst, hvorefter der går 3-4 bankdage (for danske kort), der kan være længere frist for udenlandske kort.

Ind- og udtjekning
4.1. Indtjekningstidspunktet er normalt kl. 14. Kunden bedes angive forventet ankomsttid, hvis den er uden for det normale indtjekningstidspunkt.
4.2. Udtjekningstidspunktet er normalt kl. 10. For sen udtjekning kan medføre ekstra gebyrer.

Hotelregler
5.1. Kunden forpligter sig til at overholde hotellets regler og politikker angående adfærd, rygning, kæledyr osv.
5.2. Hotellet forbeholder sig retten til at nægte adgang eller anmode om, at kunden forlader hotellet i tilfælde af overtrædelse af reglerne.

Ansvarsfraskrivelse
6.1. Hotellet påtager sig ikke ansvar for tab, skader eller tyveri af kundens ejendele.
6.2. Kunden er ansvarlig for eventuelle skader forvoldt på hotellets ejendom eller inventar og skal erstatte eventuelle omkostninger forbundet hermed.

Force majeure
7.1. Hotellet er ikke ansvarligt for manglende opfyldelse eller forsinkelse i ydelsen af sine forpligtelser som følge af force majeure-omstændigheder, herunder naturkatastrofer, krig, strejke, brand eller lignende.

Fortrolighed og persondata
8.1. Hotellet vil behandle kundens personlige oplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning og hotellets fortrolighedspolitik.

Tvister og gældende lov
9.1. Enhver tvist mellem hotellet og kunden skal forsøges løst i mindelighed. Hvis enighed ikke kan opnås, skal tvisten afgøres i henhold til gældende lovgivning ved retten i Odense.

Ændringer af handelsbetingelser
10.1. Hotellet forbeholder sig retten til at ændre disse handelsbetingelser med rimelig varsel. Ændringer vil træde i kraft fra det angivne tidspunkt.
Disse handelsbetingelser udgør aftalen mellem Hotel Færgegården og kunden og accepteres ved reservation og indtjekning.